40 תשובות
כיתת התנקשות
אינויאשה!!!!
שרלוט
בחזרה
אהבתי שבוקו נו פיקו נמצא ברשימה
זו הייתה האנימה השלישית שלי גם
ממליצה על סול איטר
קאקגורוי
בלאק באטלר
וסאקאמוטו דסו גה
אני באתי לרשום בוקו נו פיקו אבל ראית את זה? מה לעזאזל?
אם אהבת מחברת המוות תנסי יומן העתיד
שואל השאלה:
^ כן... ראיתי בוקו נו פיקו חחח למה זה כזה מפתיע? ותודה :))
אנונימית
משאלה אנוכית
קונוסובה
סובארו
רי:זירו
מעבודה רגילה להכי חזק בעולם
המקרה בו חזרתי לחיים בתור רפש
גיימרים
קוטל השדים
דרגון בול
נארוטו
און פייס (זה קצר רצח תאמיני לי)
אהבה ושקרים
המפלצת הקטנה שלי
יאמאדה קון ושבע המכשפות
הפרחחים שלא חולמים על נערת הארנב
דוקטור סטון
ג'וג'ו
אקדמיית הגיבורים שלי
שרלוט
פעימות מלאך
השקר שלך באפריל
הפרי של גאריסיאה
בננה פיש
יקירי בתוך הפראנקסס
דורורו
תיכון המתים
fire force
אקדמיית מאלפי הדרקונים
אקדמיית עיר הקרבות
כתום/תפוז
hunterxhunter
בליץ'
over lord
האנימה ההיא של ההימורים ששכחתי את השם שלה בנטפליקס
קוד גייס
המלאך של הסוף


ויש לי עוד מלא פשוט אין לי כוח לרשום וניראה לי שזה מספיק
וכיתת ההתנקשות
אם בא לך עוד תגידי לי
וואי בוקו נו פיקו היא אחת מהטובות, בכל מקרה ממליצה על קאקגורוי וכשהציקדות בוכות
מי שרשם וואן פיס כן זו אנימה מעולה סיימתי בלילה אחד
וגם "בחזרה"
וגם food war
וגם love is war
וגםהשטן לא עובד במשרה חלקית
וגם ילדה טיפשה
וגם אומנות החלב אונליין וגם ינפיניטי דאנג'אנרום
וגם cowboy beepbop
וגם באקי וגם דייט או לייב וגם אני לא אוהבת להיפגע אז אשקיע הכול בהגנה
אמרתי כבר אבירי ערפד?
ואמרתי גם אין משחק אין חיים?
פשוט תערוך את השאלהה למה כל כך הרבה תגובות
נכון סליחה
קוד גיאס ואטק און טיטאן אנימות טובות למתחילים
הקדמתי אותך אהאה
ראית הנטאי להתחלה? נייס
ולשאלה, שרלוט
aot
אחותי למה את רואה בוקו נו פיקו
המחשמל333
שרלוט = 6/10
אוקי, מגניב, לכל אחד יש דעה משלו, אבל אתה טועה
פשוט תודה שאתה טועה
וואטפאק, שוב פעם אתה מתחיל?
תפנים אין דבר כזה דעה נכונה ולא נכונה!!!
דעה - מחשבה אישית אשר גובשה לגבי נושא או סוגיה מסוימת
לכל אחד יכולות להיות מחשבות משלו על כל הנושאים שבעולם!!! ואף אחד לא יכול להגיד "אתה טועה" כי אי אפשר!!!

בסדר, לדעתך הקונספט של אנשים רבים למוות כדיי להישאר אחרונים ולנצח הוא טוב ולדעתי לא!!! לדעתי הקונספט של טוב נגד רע/קבוצת אנשים נלחמים בבעיות שלהם ופועלים כדיי להשיג מטרה משותפת הוא טוב! ולדעתך לא!

למה אתה חושב שזה לגיטימי להגיד: "הדעה שלי נכונה ושלך לא, כי אני צודק תמיד כי אני נרקיסיסט"???

פשוט תפנים, אתה לא יכול להגיד לאנשים אחרים שהדעה שלהם לא נכונה,
ותאמין לי החיים שלך יהיו הרבה יותר טובים אחריי ההבנה הזאת.



ולשאלה, ג'וג'ו
בסדר יוויאבו מצטער שפיקפקתי בטעם שלך באנימה
לפי דעתי אתה עדין טועה, אבל מה שתגיד
אקדמיית הגיבורים שלי
הייקיו
יורי על הקרח
בננה פיש
אני חושבת שאלה האהובות עליי אעהאעה
אבירי הערפד יש לזה שתי עונות כל עונה 13 פרקים
ויש את הסדרה הכי אהובה עלי שאני מעריצה גדולה שלה זה סיילור מון
אינוישה זה נחמד
בנות הים פ'יצי פ'יצי פיץ זה גם סדרה שגדלתי עליה
שלגיה עם השיער האדום זה נחמד
kaichou wa maid-sama זה סדרה מצחיקה
לג'יט ראית בוקו נו פיקו? למאו
אנימות מומלצות:
פייט סירייס
מונוטאגארי סירייס
בננה פיש
גוראן לאגאן
גאנדאם(זו אנימה ממש ארוכה)
סטיינס גייט
r`
מה זה אנימה
מועדון האירוח של תיכון אוראן
ילדת הזאב והנסיך השחור .
הנטאר איקס הנטאר.(אומנם ארוך אבל אין ויכוחים את חייבת לראות)
דייט א לייב.
אהבה צ'יניביו והזיות אחרות.
נסיעת האביב הכחול.
כתום.
דורורו.
הלהב קוטל השדים.
יורי על הקרח.
מתקפת הטיטאנים.
כיתת ההיתנקשות.
דר. סטון.
שרלוט.
נורוגמי.
להגיע אלייך.
נשק אותו לא אותי.
המלצה לחיים וירטואליים נפלאים.
ימי קשת בענן.
שירת הנסיך.
הנאקו סאן רודף השרותים.
אנוהנה.
העולם עדיין יפה.
הירח יפיפה.
המפלצת הקטנה שלי.
הנשיאה היא משרתת.
איתחול החיים.
מלאכי המוות.
שילגייה אדומת השיער.
וואן פאנץ' מן
התחלתי להיות אלה.
קול השועל.
school beby sitter.
fruit basket.
השקר שלך באפריל.
ניסוקי:אהבה מזויפת.
העיר שממנה רק אני נמחקתי.
חיים מחדש.
בלאנד אס.
לוחמת רחוב בת מביסה בנים.
המלאך של הסוף.
השטן עובד במשרה חלקית.
הירחון לנערות של נוזאקי קון.
sao יותר טובה
לפי דעתי 6/10
^היא בכלל 7.8 מתוך 10.
ואם אתה בכלל מתחיל להשוות לי אותה לsao אז תפסיק.
כי מבחינתי sao לא טובה במיוחד, וכבר עשינו את השיח הזה.

וכדיי שלא יימחקו לי, fmab