17 תשובות
מסכן שזה מה שהיה צריך לעשות בשביל להתפרסם...
פדופילה
נב לא הייתי בכלל מעריך שלא (לא הכרתי אותו)
פדופילה
נב לא הייתי בכלל מעריך שלא (לא הכרתי אותו)
לא ידעתי מי זה עג שראיתי את הכתבה ואת הסרטונים ביוטיוב, אבל עצוב
מי זה??? מה הוא עשה??
שואל השאלה:
יוטיובר פדופיל
יוטיובר פדופיל
אנונימי
רונן קטל אותו ומגיע לאסבר כלא לכמה עשרות שנים יימח שמו
מה קרה עם אסבר דווקא חשבתי שהוא אחלה בן אדם הוא ניראה בן אדם טוב
אנונימי
שואל השאלה:
מה לעשות אנשים חרא
מה לעשות אנשים חרא
אנונימי
עד שקראתי איזו כתבה על המקרה,
לא ידעתי מי זה.
לא ידעתי מי זה.
הרשיעו אותו? לא. לא מבין איך אתם מעזים לדבר כאילו הוא בטוח עשה את זה. אם זה היה אח שלכם, אבא שלכם או חבר שלכם הייתם מתנהגים שונה. יש המון הוכחות נגדו אבל כל עוד זה לא נגמר אז הוא חף מפשע.
שואל השאלה:
מאשימים אותו כי יש ליטרלי מאות ילדים שנפגעו ממנו עם הוכחות זה לא שסתם אמרו הוא פדופיל והאמינו
מאשימים אותו כי יש ליטרלי מאות ילדים שנפגעו ממנו עם הוכחות זה לא שסתם אמרו הוא פדופיל והאמינו
אנונימי
א. לא מאות. ב. אז תחכה שבית המשפט יאשים אותו ואז בכיף אני אגיד איתכם כמה שצריך לכרות לו תאיבר אבל בנתיים הוא חף מפשע.
שואל השאלה:
מה אתה נעלב בשמו וחוץ מזה למה שכל כך הרבה ילדים ימציאו שהם יוטרדו ויביאו גם אשכרה הוכחות זה לא איזה טרול
מה אתה נעלב בשמו וחוץ מזה למה שכל כך הרבה ילדים ימציאו שהם יוטרדו ויביאו גם אשכרה הוכחות זה לא איזה טרול
אנונימי
לא יכול להיות לי פחות אכפת ממנו, לא אהבתי אותו עוד לפני זה. בנוגע ללמה שאנשים ימציאו, זה לא לך, גולש אנונימי בסטיפס לקבוע, המשטרה תבדוק את זה ובית המשפט ישפוט את זה. אם יתגלה באורח פלא שהוא זכאי או שהוא לא מורשע במה שהאשימו אותו אלא במשהו פחות חמור? זה יצא שכל ישראל היו בטוחים שהוא אשם עוד לפני שבכלל אספו את כל הראיות.
שואל השאלה:
אבל כבר חשפו ראיות וחוץ מזה למה אני בתור אנונימי בסטיפס לא יכול להסיק לפי דעתי אם הוא אשם או לא
והוא גם קבור בתוך העניין הזה אין מצב שהוא לא אשם (שלא לדבר על הקלטה שלו שרונן gg חשף בלייב שלו שבה אסבר מתוודה)
אבל כבר חשפו ראיות וחוץ מזה למה אני בתור אנונימי בסטיפס לא יכול להסיק לפי דעתי אם הוא אשם או לא
והוא גם קבור בתוך העניין הזה אין מצב שהוא לא אשם (שלא לדבר על הקלטה שלו שרונן gg חשף בלייב שלו שבה אסבר מתוודה)
אנונימי
אומרים שזה נמשך במשך 6 שנים, וב2018 הוא נעצר בגלל זה אבל שוחרר עקב חוסר ראיות/הוכחות , וברח לארצות הברית ששמה השם יודע מה הוא עשה וחזר לארץ לא מזמן , ואז שוב פעם הטריד ילדים עד שזה בסופו של דבר התפוצץ וילד אחד שהוטרד על ידו התלונן עליו ואז כל המאות ילדים שהוטרדו על ידו התחילו לדבר ולשפוך הכל .
אנונימי
מזעזע.
אני לא הייתי צופה שלו אבל הכרתי אותו והוא היה נראה ממש אחלה וזה פשוט כל כך נוראי.
לחשוב על כל כך הרבה ילדים שעברו כל כך הרבה.
ויוטיוברים אחרים - שלא רק שזה פוגע להם בקריירה, אלא גם חלקם היו חברים שלו (סנאקס לדוגמה, הוא לקח את זה קשה ממש) ואני פשוט בהלם מכל מה שקרה.
אני לא הייתי צופה שלו אבל הכרתי אותו והוא היה נראה ממש אחלה וזה פשוט כל כך נוראי.
לחשוב על כל כך הרבה ילדים שעברו כל כך הרבה.
ויוטיוברים אחרים - שלא רק שזה פוגע להם בקריירה, אלא גם חלקם היו חברים שלו (סנאקס לדוגמה, הוא לקח את זה קשה ממש) ואני פשוט בהלם מכל מה שקרה.
חשוב : עוד לא הרשיעו אותו, עוד לא קבעו שהוא אשם. כל מה שרשום כאן נובע מהכעס שלי אחרי שראיתי הוכחות של ילדים ושמעתי סיפורים.
לא הכרתי אותו תחילה. רק אחרי הסרטונים הכלליים והספציפיים של הילדים האומללים שהתביישו להודות שחוו את ההטרדות, הבנתי איזה מן בן אדם עומד מאחורי המסך. כמה "אומץ" במרכאות כמובן, אמור להיות לבן אדם כדי לגעת ולחשוף את הילדים הקטנטנים לנושאים כל כך מביכים ואינטימיים. אני מאמינה שהיו עשרות, אם לא מאות נפגעים מפעולות ההטרדה שלו ושעד היום חלקם מתביישים להודות בפומבי שחוו זאת, אף על עצם העובדה שהם אינם אשמים במעשיו השפלים. מקווה שהעונש יהיה בהתאם למעשיו.
אירוניה בכלל לא מצחיקה היא שהוא תמיד חיפש ללעוג מטרידים אחרים. אני מאמינה שעשה זאת מתוך מניע נסתר שהוא להסתיר את האמת ולהדחיק את הדחפים החולים שלו.
פשוט בן אדם שהחזיק מהפלטפורמות החברתיות כמקור ההטרדה שלו ובמקום לנצל את כוחו לטובה, הוא שינה את פני הגלגל ונדחק לפינה.
לא הכרתי אותו תחילה. רק אחרי הסרטונים הכלליים והספציפיים של הילדים האומללים שהתביישו להודות שחוו את ההטרדות, הבנתי איזה מן בן אדם עומד מאחורי המסך. כמה "אומץ" במרכאות כמובן, אמור להיות לבן אדם כדי לגעת ולחשוף את הילדים הקטנטנים לנושאים כל כך מביכים ואינטימיים. אני מאמינה שהיו עשרות, אם לא מאות נפגעים מפעולות ההטרדה שלו ושעד היום חלקם מתביישים להודות בפומבי שחוו זאת, אף על עצם העובדה שהם אינם אשמים במעשיו השפלים. מקווה שהעונש יהיה בהתאם למעשיו.
אירוניה בכלל לא מצחיקה היא שהוא תמיד חיפש ללעוג מטרידים אחרים. אני מאמינה שעשה זאת מתוך מניע נסתר שהוא להסתיר את האמת ולהדחיק את הדחפים החולים שלו.
פשוט בן אדם שהחזיק מהפלטפורמות החברתיות כמקור ההטרדה שלו ובמקום לנצל את כוחו לטובה, הוא שינה את פני הגלגל ונדחק לפינה.
באותו הנושא: