התחברות
הרשמה
האם צמיחה של שיער על החלק התחתון של ה-ז היא נורמטיבית?
אני דיללתי שיערות ואז שמתי לב שחלק מהן נמצאות על החלק התחתון
30 באוגוסט 2020, 02:49
ערווה
2 תשובות
כן
אנונימי
כן, כל צמיחה היא נורמלית כמעט
ג
גצחגלגךד
באותו הנושא:
מגלחים עם כיוון צמיחת השיער או נגד כיוון צמיחת השיער?
החלק התחתון מתאים לחלק העליון? פשוט התחתון של הסט המשובץ גדול עליי.
איך לשכנע את אמא שלי לגלח את החלק התחתון של השיער?
להתפשט בהסרת שיער אצל קוסמטיקאיות - כשהולכים לקוסמטיקאית שתוריד שיער בקו הביקיני, נשארים עם תחתונים/החלק התחתון של הבגד ים?
מה המחיר בערך לאומברה בלונדיני אבל בחלק התחתון של השיער?
יש לי שיער חום חלק טבעי, ולאחרונה עשיתי צמות בלילה ואז בבוקר נהיה לי כמו בייביליס בחלק התחתון של השיער
השפעת מריטת שיער בפינצטה על צמיחת השיער - מריטת שערות בפינצטה מגבירה צמיחה?
עלות שמפו לצמיחת השיער - יש למישו מושג כמה עולה שמפו לצמיחת שיער ואיפה אפשר להשיג אותו?
איך אפשר להוריד שיער בחלקים כמו בטן, גב תחתון ועליון?
להוריד שיער בכל החלק התחתון כולל מפשעה עלה לי 150 שקל. ( רגליים+ ירכיים + מפשעה) . הגיוני?
דרך הזירוז של צמיחת השיער - כיצד ניתן לזרז את צמיחת השיער?