8 תשובות
שואל השאלה:
בלי להשתחצן או משהו בהקבצה שלי באנגלית אני ברמה גבוהה והמורה אומרת לי שיש לי אוצר מילים מאוד רחב , אני יודע הרבה מאוד מילים שהרבה ילדים שלומדים איתי לא יודעים.
כן לגבי מילים שנגמרות עם r למשל המבטא שלי יוצא פגום. וכן ניסיתי להתאמן במילים מוכרות
אנונימי
לא חחח הכל טוב זה לא מתנשא או משהו.
תראה העניין של r מאוד הגיוני כי אלה שני מבטאים מאוד שונים.
הבעיה היא שאין לי עוד עצות בשבילך כי את האנגלית שלי קיבלתי משימוש באנגלית 24/7, צפייה בסדרות וסרטים והאזנה לשירים (לפאן אבל בדיעבד זה עשה לי את האנגלית) ואימון (דיברתי בטלפון שעות עם חברים לפאן וככה תרגלתי).
אולי משהו מכאן כן יעזור לך בסופו של דבר, מקווה שעוד יענו לך על השאלה בשביל לשמוע עצות שונות
שואל השאלה:
תודה רבה מאוד על העזרה שלך :)
אנונימי
בכיף וסורי שלא יכולתי לעזור יותר xd
שואל השאלה:
הכל טוב חח עזרת הרבה
אנונימי
הממ :/
ניסית להתאמן ממש על המבטא? כאילו עם כל מיני מילים, ממש ללמוד לבטא אותן?
אם יש למשל אות שאתה לא מבטא טוב (כמו r וth שאלה הבעיות של רוב הישראלים) ניסית להתאמן עליהן במילים מוכרות?
ולגבי הגמגום זה לא קשור למבטא, זה קשור לfluency וזה כבר אוצר מילים וחשיבה באנגלית
שואל השאלה:
כל חיי שמעתי שירים רק באנגלית, אני רואה מלא סדרות באנגלית (כבר מגיל קטן) ואני מדבר עם הרבה אנשים מחול באנגלית.
אבל הבעיה היא שאני כאילו גם מגמגם שאני מדבר עם אנשים מחול והמבטא נדפק
אנונימי
נשמע לא עוזר בעליל אבל practice makes perfect.
שפה זה דבר שמצריך אימון אם רוצים לשלוט בה.
אתה פשוט צריך להתאמן על המבטא שוב ושוב ושוב, וכן- לראות סרטים ולשמוע שירים עוזר.
תדבר בטלפון עם חברים מחול, תדבר לעצמך; תדבר עם המשפחה.
אתה תלמד לשפר את זה עם נוסחא שהיא שילוב של אימון והאזנה לתכנים באנגלית