אני רוצה להיראות ייצוגי ליום שלישי ולהסתפר, אבל אני לא יודע אם ללכת לספר הקבוע שלי שיספר את התספורת הקבועה כבר כמה שנים, או לספר חדש שהוא נחשב ספר הרבה יותר טוב מהרגיל.. (גם יותר יקר) אני מפחד ללכת לספר החדש ושהוא יעשה לי איזשהו תספורת מוזרה ואני אתחרט על זה.. אז מה אתם אומרים? ללכת על בטוח או לקחת סיכון??