התחברות הרשמה

חברים אני חייב את עזרתכם אני בדילמה נוראית..

אני רוצה להיראות ייצוגי ליום שלישי ולהסתפר, אבל אני לא יודע אם ללכת לספר הקבוע שלי שיספר את התספורת הקבועה כבר כמה שנים, או לספר חדש שהוא נחשב ספר הרבה יותר טוב מהרגיל.. (גם יותר יקר)
אני מפחד ללכת לספר החדש ושהוא יעשה לי איזשהו תספורת מוזרה ואני אתחרט על זה..
אז מה אתם אומרים? ללכת על בטוח או לקחת סיכון??
30 באוגוסט 2020, 00:35
דילמותעצותדילמהתספורתמספרה    
תשובה אחת
אני הייתי הולך על בטוח, אבל זה תלוי באופי שלך
c
compass
באותו הנושא:
בן 13, אני בדילמה הגדולה בחיים שלי חייב עונים בבקשה!
אוקיי אני יודעת שאני חברה נוראית אבל אני באמת צריכה עזרה עם זה..
אני ממש בדילמה וחייבת עזרה
דילמה ענקית (בבקשה תכנסו ותקראו כי אני חייבת עזרה)
דילמה רצינית, אני חייבת עזרה
עזרה דחוףף חברים..בדילמה .. למטה המשך..
אני חייבת עזרה אני בדילמה
אני חייבת ייעוץ מבנות אני בדילמה ממש
אני בדילמה נוראית ולא יודעת מה לעשות.
טוב תקשיבו אני בדילמה אז עזרה בבקשה
טוב אז ככה, אשמח שתקחו כמה דקות ותעזרו לי בדילמה הנוראית שלי