7 תשובות
שואל השאלה:
ומי אמר לך שהם נכונים? יש חיות שרואות באינפרה אדום יש מכשירים שרואים מאחורי עצמים או בין אטומים מי אמר לך ששלך הוא הנכון? מי אמר לך שזאת המציאות
ומי אמר לך שהם נכונים? יש חיות שרואות באינפרה אדום יש מכשירים שרואים מאחורי עצמים או בין אטומים מי אמר לך ששלך הוא הנכון? מי אמר לך שזאת המציאות
אנונימי
שואל השאלה:
כי זה מעניין, זה נותן לנו להבין הרבה על היקום ואם נחקור את זה מספיק נגיע למקומות שמעולם לא הגענו אליהם
ככל שאנחנו חוקרים יותר אנחנו רק מבינים כמה מעט חקרנו היקום הזה מדהים
כי זה מעניין, זה נותן לנו להבין הרבה על היקום ואם נחקור את זה מספיק נגיע למקומות שמעולם לא הגענו אליהם
ככל שאנחנו חוקרים יותר אנחנו רק מבינים כמה מעט חקרנו היקום הזה מדהים
אנונימי
שואל השאלה:
אין לנו צורך אבולוציוני לראות את המציאות הנכונה יש לנו צורך לראות את המציאות שאנחנו צריכים לראות
אין לנו צורך אבולוציוני לראות את המציאות הנכונה יש לנו צורך לראות את המציאות שאנחנו צריכים לראות
אנונימי
שואל השאלה:
זהו שאני לא יודע... אנחנו לא יודעים...
העולם לא יודע מה יש באמת אנחנו חיים את החיים שלנו עם סרט מוקלט בין העיניים ואין לנו מושג מה קורה באמת במציאות.
כולנו חיים באשלייה וכולנו משכנעים את עצמנו שהאשלייה נכונה
האם מה שהחברה כולה מסכימה עליה זאת המציאות?
אולי כן תחשוב על זה אנחנו לוקחים חתיכות נייר מחליטים שהן שוות סכום מסוים ואתה יכול למות בגללן...
אז זאת ההגדרה למציאות מה שהחברה מסכימה עליה?
זהו שאני לא יודע... אנחנו לא יודעים...
העולם לא יודע מה יש באמת אנחנו חיים את החיים שלנו עם סרט מוקלט בין העיניים ואין לנו מושג מה קורה באמת במציאות.
כולנו חיים באשלייה וכולנו משכנעים את עצמנו שהאשלייה נכונה
האם מה שהחברה כולה מסכימה עליה זאת המציאות?
אולי כן תחשוב על זה אנחנו לוקחים חתיכות נייר מחליטים שהן שוות סכום מסוים ואתה יכול למות בגללן...
אז זאת ההגדרה למציאות מה שהחברה מסכימה עליה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני אענה על הכל אחד אחד
משהו שאת מרגישה- אם מדובר ברגש פיזי כבר מזמן הוכיחו שאפשר לשטות בחושים שלנו בקלות
אם מדובר ברגש נפשי- אז את מדברת בסך הכל על אותות חשמליים שהמוח שולח אם אני אעביר לאזור הנכון במוח את הזרם הנכון את תהיי שמחה/עצובה לפי בחירה שלי
משהו שמרגיש לך שלך ואצלך- כן אבל השאלה האמיתית היא מי את? מה אם אני אקח את האופי שלך ואעביר אותו למכונה מתוחכמת האם הוא לא את באותה מידה שאת היא את? האני לא קבוע האני משתנה ומין הסתם שאם אין אני אז אין שלי ואצלי
משהו שאני מרגישה ויודעת שזה קורה או שזה יקרה- אנחנו לא יודעים שנייה על העתיד ואנחנו לא בטוחים בכלום בנוגע להווה מי אמר שמה שקורה באמת קורה ולא עוד תוצר של המוח שלנו כבר קרה שהוא שיטה בנו
לחלק האחרון על החלום שאגב הכי אהבתי
אולי החלום הוא המציאות האמיתית ומה שאת תופסת כמציאות הוא החלום? מה אם את לא עברת את זה ב"עולם" שלנו כי החלום הוא כמו חלון למציאות אחרת (בכל לילה אנחנו נרדמים וצופים בעצמנו ממימד אחר שעושים משהו כלשהו ואנחנו קוראים לזה "חלום") אין לנו דרך לדעת אף אחד מהדברים האלה מה שמוביל אותי שוב לשאלה
מהי מציאות?
מה באמת קיים ומה תוצר של המוח שלנו?
האם השכן שלך קיים? האם האנשים שעוברים לידך ברחוב באמת קיימים?
אני אענה על הכל אחד אחד
משהו שאת מרגישה- אם מדובר ברגש פיזי כבר מזמן הוכיחו שאפשר לשטות בחושים שלנו בקלות
אם מדובר ברגש נפשי- אז את מדברת בסך הכל על אותות חשמליים שהמוח שולח אם אני אעביר לאזור הנכון במוח את הזרם הנכון את תהיי שמחה/עצובה לפי בחירה שלי
משהו שמרגיש לך שלך ואצלך- כן אבל השאלה האמיתית היא מי את? מה אם אני אקח את האופי שלך ואעביר אותו למכונה מתוחכמת האם הוא לא את באותה מידה שאת היא את? האני לא קבוע האני משתנה ומין הסתם שאם אין אני אז אין שלי ואצלי
משהו שאני מרגישה ויודעת שזה קורה או שזה יקרה- אנחנו לא יודעים שנייה על העתיד ואנחנו לא בטוחים בכלום בנוגע להווה מי אמר שמה שקורה באמת קורה ולא עוד תוצר של המוח שלנו כבר קרה שהוא שיטה בנו
לחלק האחרון על החלום שאגב הכי אהבתי
אולי החלום הוא המציאות האמיתית ומה שאת תופסת כמציאות הוא החלום? מה אם את לא עברת את זה ב"עולם" שלנו כי החלום הוא כמו חלון למציאות אחרת (בכל לילה אנחנו נרדמים וצופים בעצמנו ממימד אחר שעושים משהו כלשהו ואנחנו קוראים לזה "חלום") אין לנו דרך לדעת אף אחד מהדברים האלה מה שמוביל אותי שוב לשאלה
מהי מציאות?
מה באמת קיים ומה תוצר של המוח שלנו?
האם השכן שלך קיים? האם האנשים שעוברים לידך ברחוב באמת קיימים?
אנונימי
שואל השאלה:
ישנה תופעה שנקראת חלום רקורסיבי (חלום בתוך חלום שאיכול לחזור על עצמו בין פעמיים לאין סוף)
מי אמר שהיום שקמתי בבוקר באמת קמתי ושזה לא חלום בתוך חלום ושרק חלמתי שקמתי?
היחיד שיכול לומר את זה זה אדם אחר אבל הבעיה היחידה זה שיכול להיות שהאדם האחר הזה חולם את זה ואני רק תוצר של החלום שלו
ישנה תופעה שנקראת חלום רקורסיבי (חלום בתוך חלום שאיכול לחזור על עצמו בין פעמיים לאין סוף)
מי אמר שהיום שקמתי בבוקר באמת קמתי ושזה לא חלום בתוך חלום ושרק חלמתי שקמתי?
היחיד שיכול לומר את זה זה אדם אחר אבל הבעיה היחידה זה שיכול להיות שהאדם האחר הזה חולם את זה ואני רק תוצר של החלום שלו
אנונימי
שואל השאלה:
דרך אגב ההסתברות שזה נכון היא לא אחד למליארד או משהו בסגנון
ההסתברות שאתם חולמים עכשיו הכל זה 1 ל10
דרך אגב ההסתברות שזה נכון היא לא אחד למליארד או משהו בסגנון
ההסתברות שאתם חולמים עכשיו הכל זה 1 ל10
אנונימי
באותו הנושא: