13 תשובות
לא
לא כי יש לך אופי זוועתי
לא
אני אוהבת את הגוף שלי כמו שהוא ואני לא מרגישה צורך להתאים את עצמי למה שהחברה רואה ליפה
אני מתה על הגוף דלי גם עם הוא לא מתאים לסטנדרטים של היופי בעיניים שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שכן
אנונימית
זה שאת לא מצליחה להבין משהו לא אומר שהוא לא נכון

ואני מבינה שזה קשה לשמוע על אנשים שהצליחו לאהוב את עצמם אבל לקרוא לי שקרנית זה לא הפתרון
אנונימית
לא כי את טרולית
שואל השאלה:
מזה טרולית
אנונימית
מקנא? כן אני מקנא. אם זה גורם לי לרצות להתאבד? אולי קצת. מה יצא לך מהתשובה הזאת? כלום ושום דבר.
יש לך את אותה נזלת בדיוק כמו כולנו
לא חמודה
לא כי הגודל לא קובע;}
טיפה כי זה רק אף
באותו הנושא: