31 תשובות
חלשה יותר? אין לי בעיה עם זה, נגד מי אנחנו נלחמים שאנחנו צריכים להיות חזקים?
אנונימית
לא יודעת, אני חושבת שהאנושות משתפרת עם הזמן. רק לאט
שואל השאלה:
מה הקשר להילחם?

עזבי אם לא הבנת על מה אני מדברת אל תשאלי.
היא נהיית הרבה יותר חלשה פיזית ונפשית, אבל עלינו הרבה בהשכלה
שואל השאלה:
לא, לא נראה לי שהיא משתפרת.
שואל השאלה:
לא, נראה אנשים נהיו יותר מטומטמים.
למה את חושבת ככה?
חלשה יותר עובדתית כן, אנחנו שונים מאבות אבותינו אבולוציונית. דברים שפעם היו משמשים את אבותינו כדי לשרוד לא בשימוש אצלינו אז זה התנוון ונעלם.
לא ידע אם יותר דפוקה, יש הרבה יותר דרכים להשיג מידע היום אז אנשים אינטליגנטים יותר.
מה שכן הדור הזה יותר מודע לעצמו
שואל השאלה:
זה עובדה, כמעט ואין אנשים שהאייקיו שלהם הוא 160 כמו לאלברט איינשטין.
שואל השאלה:
אם תסתכלו על איך שילדים מתנהגים כלפי ההורים, זה מזעזע ומגעיל.
שואל השאלה:
מה אתה כן?
אני לא חושבת שצריך להסתמך על האייקיו כהוכחה, כי אין מבחנים אמינים שבודקים אותו
שואל השאלה:
יש, הרבה יש.
אז בגלל אדם אחד כמו אלברט איינשטיין שהוא פעם בכמה דורות זה אומר שכל האנושות באותה תקופה הייתה אינטיליגנטית באותה צורה? לא. הממוצע היום גבוה יותר
כמו איזה מבחן למשל?
חלשה פיזית ונפשית.
פעם אנשים היו עם חוסן נפשי גדול יותר
שואל השאלה:
גם אני.
אני
שואל השאלה:
הם מדוייקים.
שואל השאלה:
אל תאמין לזה שזה לא.
כתבתי גבוה לא גבוהה, אני יודע עברית לול. מה הבעיה בזה?
שואל השאלה:
כן, התכוונתי לאייקיו ולא ממוצע כשציטטתי .
גם אייקיו זה גבוה ולא גבוהה חחח
שואל השאלה:
אייקיו=אינטליגנציה.

אני מחשבת אייקיו כאינטיליגנציה.

אז זה גבוהה.
אינטילגנציה ואייקיו זה לא אותו הדבר אבל אוקיי
אייקיו זה סוג מסויים של אינטליגנציה
שואל השאלה:
אינטליגנציה=אייקיו=רמת משכל

אתה יכול לא להגיד דברים שלא קשורים לשאלה שלי? כי זה מתחיל כבר לעצבן.
שואל השאלה:
יש מבחן איי קיו, שבודקים באמת, לא יודעת איפה זה.
שואל השאלה:
הצחקת אותי, "הממוצע היום גבוהה".
מבחני האייקיו הם לא מדויקים ואייקיו גם משתנה. אפשר לבדוק אינטליגנציה באמת אחרי שבן אדם רק מת