7 תשובות
אני חושבת שזה פשוט קשור לאופי שלך, כנראה קשה לך כשדברים זזים לאט.
אני אישית יותר אוהבת את הספרים אבל הגיוני שתאהבי יותר את הסרטים.
וואי קראתי את הסדרת ספרים אולי שלוש פעמים, נכון שזה יותר איטי אבל זה גם הרבה יותר מפורט ובאמת מעביר לך את האווירה של התקופה יותר טוב מהסרט
שואל השאלה:
זה הרס לי את הספר אחרי שראיתי את הסרט, אני יודעת כאילו מראש מה יקרה וזה לא כיף לקרוא את הספר...אוף קרה לעוד מישהו?
זה הרס לי את הספר אחרי שראיתי את הסרט, אני יודעת כאילו מראש מה יקרה וזה לא כיף לקרוא את הספר...אוף קרה לעוד מישהו?
אנונימית
הספרים פי אלף יותר טובים. לא ראיתי את הסרטים אבל רק מלראות אץ הדמויות אני יודעת אתזה.
אני לא חושבת שזה קשור כי אני לדוגמא בהארי פוטר ראיתי קודם את הסרטים ואז את הספרים ויותר אהבתי את הספרים אז לא נראה לי זה קשור
לדעתי הספרים ככ הרבה יותר טובים...
אבל כח אחד והטעם שלו
אבל כח אחד והטעם שלו
באותו הנושא: