5 תשובות
אני אישת דווקא אוהבת להשתמש באמוג'ים האלה- (: ): 3> אז לא מרגישה ממש חסר אבל יש גם ❤ ובפרטי אפשר איזה אמוג'ים שבא לך אז די סבבה לי
לא מסכימה בכלל, יש סיבה שאין אימוג'ים - הם מספימים את האתר וגורמים לו להיראות לא רציני.
מסכים ממש
שואל השאלה:
^וואו השקעת !! תודה :)
^וואו השקעת !! תודה :)
אני מת על האימוג'ים הקלאסים אבל מבין את הרצון שלך
באותו הנושא: