2 תשובות
מה שירגיש לך נוח... אני לא מבינה למה את שמה עליהם.. אם בגלל זה תלכי עם פזור זה יהיה עוד יותר מצחיק כי את באמת שמה על מה שהם אומרים וחושבים.
תעשי קוקו אם זה מה שנוח לך !!! ותאטמי את האוזניים אם מישהו אומר לך משהו לא במקום !
תעשי קוקו אם זה מה שנוח לך !!! ותאטמי את האוזניים אם מישהו אומר לך משהו לא במקום !
תעשי מה שמרגיש לך טוב, לא מה שמרגיש להם.. אבל בכל מקרה ממליצה לך לעשות כזה קוקו בלוף שיחסית מסתיר את האוזניים אבל הרבה פחות חם איתו כי חלק מהשיער נאסף בקוקו
אנונימית
באותו הנושא: