4 תשובות
מנסה להקיא או בלי סיבה ?
זה סתם מנהג מגונה את לא צריכה להילחץ
שואל השאלה:
זה לא קטע של להקיא זה משהו של סיפוק והרגעה ואני מכורה לזה
אנונימית
אין לך מה לפחד זה נשמע סתם הרגל