4 תשובות
מנסה להקיא או בלי סיבה ?
זה סתם מנהג מגונה את לא צריכה להילחץ
שואל השאלה:
זה לא קטע של להקיא זה משהו של סיפוק והרגעה ואני מכורה לזה
זה לא קטע של להקיא זה משהו של סיפוק והרגעה ואני מכורה לזה
אנונימית
אין לך מה לפחד זה נשמע סתם הרגל
באותו הנושא: