11 תשובות
עדיף לך לשחק עם חברים שאת מכירה ואז דברים כאלה לא יקרו
איך זה עבירה? ויש אנשים שמתעצבנים שאחרים לא מצליחים להחזיק את שלהם ולתרום לקבוצה, או שעבר עליהם יום רע והם מוציאים את זה על אנשים אקראיים
שואל השאלה:
לי אישית לא קורים דברים כאלו אבל לחברים שלי כן..
אנחנו גם משחקים משחקים שונים אז קצת קשה לשחק ביחד
לי אישית לא קורים דברים כאלו אבל לחברים שלי כן..
אנחנו גם משחקים משחקים שונים אז קצת קשה לשחק ביחד
אנונימית
אז תסכמו על משחק אחד שכולכם תאהבו נגיד מיינקראפט או דאק גיים
שואל השאלה:
לא אמרתי שזאת עבירה, פשוט יש הבדל בין משחק למציאות. זה בסך הכל משחק, לא צריך לעבור גבולות. אני גם לפעמים מתעצבנת אבל זה לא שאני מתחילה עכשיו לפוצץ בצאט ולקלל..
לא אמרתי שזאת עבירה, פשוט יש הבדל בין משחק למציאות. זה בסך הכל משחק, לא צריך לעבור גבולות. אני גם לפעמים מתעצבנת אבל זה לא שאני מתחילה עכשיו לפוצץ בצאט ולקלל..
אנונימית
מקטינים אחרים כדי להרגיש טוב, עברייני מקלדת
כי... אין סיבה יש כאלה נחמדים נגיד עכשיו מלא ילדים קטנים ובכללי כאלה שהם לא נחמדים פורשים מפורטנייט ואפשר עכשיו לעשות מלא דברים מצחיקים ולהנות מהמשחק יש שם קהילה חדשה אחת שלא הורסת כל הזמן ברור שתמיד יהיה את האלה שיהרסו לכולם את הכיף אף אחד לא אוהב אותם
אנונימי
אני מסכים איתך אבל דיברתי על mynameisariel
אנשים משוגעים עזבי
שימי על מיוט ותתעלמי אין באמת מה לעשות עם זה
כי הם חנונים קטנים שזה מה שמספק אותם, הם חושבים שזה מגניב. תמיד הכי טוב לשחק עם חברים
באותו הנושא: