7 תשובות
זה כואב אבל אפשר לעבוד
לא
לפחות לי זה לא כאב ככה
העשייה עצמה של גשר היא לא כואבת אבל שעה אחרי בערך לי קצת כאב ולחץ אצל כל אחד זה שונה אבל אפשר לסבול את זה
שואל השאלה:
אני עובדת בחנות ואני צריכה לעזור לאנשים עם צמוד לבית ספר וכל מיני דברים. זה יפריע לי בקשר לדבר ולעזור?
זה לא כואב ברמה כזאת, לי הכאב הפריע רק באכילה וממש קצת שאני לא עושה כלןם עם הפה
שואל השאלה:
אע סבבה תודה רבה לכולכם
באותו הנושא: