4 תשובות
או שתשקעי או שתרדי לארבע
עדיף ללמוד עכשיו, מאשר להתבאס מאוחר יותר.
שואל השאלה:
אמא שלי רוצה שאגש ל5 ופשוט לא מתחשק לי ללמוד בשיט, איך להעלות מוטבציה?
אמא שלי רוצה שאגש ל5 ופשוט לא מתחשק לי ללמוד בשיט, איך להעלות מוטבציה?
אנונימית
תלמדי בסופו של דבר יהיה לך חמש וזה טוב
באותו הנושא: