4 תשובות
או שתשקעי או שתרדי לארבע
עדיף ללמוד עכשיו, מאשר להתבאס מאוחר יותר.
שואל השאלה:
אמא שלי רוצה שאגש ל5 ופשוט לא מתחשק לי ללמוד בשיט, איך להעלות מוטבציה?
אנונימית
תלמדי בסופו של דבר יהיה לך חמש וזה טוב