6 תשובות
הבגדים משיין היו סבירים
מזאפול היו ממש סבבה ומעולים
אנונימית
הזמנתי משיין
הגיע די מהר כאילו שבועיים כזה
אממ הבגדים אחלה כאילו אני ממש מרוצה אני לובשת אותם המון אבל נגיד הכפתורים של הגינסים והריצרצים נהרסים ממש מהר שזה חבל אבל לא ביג דיל סהכ שווה את זה
שיין- כל פריט הגיע מאריזה משלו והכל מרוכז באריזה אחת גדולה, לחלק מהבגדים הייתה איכות יותר טובה ולחלק פחות. הכל היה במידה הנכונה. החבילה הגיעה לי תוך שבוע וחצי
שיין ממש מהר וטוב זאפול יותר אכותי ויותר אהבתי :)
חולה על שיין
יש קבוצה בפייסבוק שקוראים לה שיין ישראל זה יעזור לך
משיין הגיע תוך עשרה ימים איכות סבבה רוב הבגדים