2 תשובות
גם אני עולה לתיכון ואין לך מה להיות בלחץ! יהיה לך זמן להתרגל הרי לא הולכים כל יום גם ככה
אם את עולה לכיתה י זאת כיתה באמת לא נוראית, באמת כיתה אחלה וכיפית מאוד. אישית נהנתי בה מאוד ואם תשאלי אותי? בכיף הייתי עושה אותה שוב. זאת גם כיתה באמת לא קשה, לי אישית היה יותר קל בכיתה י מאשר בכיתה ט. בכיתה י יש את ה 30% שזה מורכב בעיקר מעבודות אז תשקיעי בזה כי את לא מבינה כמה זה יכול להציל אותך בהמשך וכמה זה יכול לעזור לך להעלות את הציון הסופי! כל מה שצריך לעשות זה פשוט להשקיע בעבודות, לעשות אותן בזמן ולא לדחות לרגע האחרון ואפשר להצליח בהן כי המורים קובעים את הציון והם רוצים שהציונים בכיתה יהיו גבוהים.
ככה שבאמת אין לך מה להילחץ, כיתה י מאוד חוויתית וגם יחסית קלה. ובמילא לחץ סתם מזיק לך. אני בדיוק עכשיו עולה לכיתה יא ואני לא לחוץ, למה? כי הלחץ באמת רק יזיק ורק יקשה עליי... לא יודע אם הכיתה הזאת נוראית כמו שאומרים אבל אני בטוח שמי שמנהל את הזמן שלו כמו שצריך ומי שמשקיע בהכל כמו שצריך ולא דוחה כלום לרגע האחרון יכול להצליח בלי בעיה..
כל ההקצנות על הכיתה הזאת כנראה מגיעות מכאלה שלא מסוגלים לנהל את הזמן כמו שצריך ודוחים דברים לרגע האחרון.
תחשבי גם על זה שכולם עוברים את זה, את לא הראשונה ולא האחרונה שעוברת את זה, רבים עברו את זה לפנייך ורבים עוד יעברו את זה אחרייך.. בסופו של דבר כולם עוברים את זה.
זה לא שעד התיכון החיים יפים ואז כשמגיעים לתיכון צריך לזרוק את כל החיים לפח ולהשקיע 100% בלימודים, ממש לא.
אם תדעי לנהל את הזמן כמו שצריך את תראי שהלימודים לא כאלה נוראיים ואת גם תוכלי לשלב עוד דברים בנוסף. אל תקשיבי להקצנות על התיכון, מניסיון זה עושה לך רק רע. תגיעי לשם את בעצמך ותראי בעצמך כמה השד באמת נורא. בהצלחה!
ככה שבאמת אין לך מה להילחץ, כיתה י מאוד חוויתית וגם יחסית קלה. ובמילא לחץ סתם מזיק לך. אני בדיוק עכשיו עולה לכיתה יא ואני לא לחוץ, למה? כי הלחץ באמת רק יזיק ורק יקשה עליי... לא יודע אם הכיתה הזאת נוראית כמו שאומרים אבל אני בטוח שמי שמנהל את הזמן שלו כמו שצריך ומי שמשקיע בהכל כמו שצריך ולא דוחה כלום לרגע האחרון יכול להצליח בלי בעיה..
כל ההקצנות על הכיתה הזאת כנראה מגיעות מכאלה שלא מסוגלים לנהל את הזמן כמו שצריך ודוחים דברים לרגע האחרון.
תחשבי גם על זה שכולם עוברים את זה, את לא הראשונה ולא האחרונה שעוברת את זה, רבים עברו את זה לפנייך ורבים עוד יעברו את זה אחרייך.. בסופו של דבר כולם עוברים את זה.
זה לא שעד התיכון החיים יפים ואז כשמגיעים לתיכון צריך לזרוק את כל החיים לפח ולהשקיע 100% בלימודים, ממש לא.
אם תדעי לנהל את הזמן כמו שצריך את תראי שהלימודים לא כאלה נוראיים ואת גם תוכלי לשלב עוד דברים בנוסף. אל תקשיבי להקצנות על התיכון, מניסיון זה עושה לך רק רע. תגיעי לשם את בעצמך ותראי בעצמך כמה השד באמת נורא. בהצלחה!
באותו הנושא: