5 תשובות
כןן!! לא מסוגל עם אנשים כאלה חח
אני אשתיק את הסטורי אם אנחנו מכירות אישית, אם היא מפורסמת אני אוריד עוקב
תלוי אם זה חברה אז לא אבל אם. זה סתם כוכב רשת אז נראלי שכן תלוי עד כמה אני אוהבת אותו
תלוי מי זאת
או שהוריד עוקב או שפשוט אשתיק את הסטורים שלה
אין לי אינסטגרם, אבל לא אהיה חברה של מישהי כזו. היא אובססיבית כנראה להערצה או תשומת לב.
FML