5 תשובות
אולי ליחה?
ממליצה לך לשתות ביומיים הקרובים בכל בוקר שתי כוסות מים, אם זו ליחה זה ממש יעזור לזה. ומקסימום לכי לבדוק את הגרון אצל רופא
ממליצה לך לשתות ביומיים הקרובים בכל בוקר שתי כוסות מים, אם זו ליחה זה ממש יעזור לזה. ומקסימום לכי לבדוק את הגרון אצל רופא
תשתי תה חם ותמנעי ממוצרי חלב אם זה ליחה זה יעזור
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא ליחה, אני כאילו לוקחת נשימות ואני מרגישה כזה קור אולי או משהו מחוספס בגרון
זה לא ליחה, אני כאילו לוקחת נשימות ואני מרגישה כזה קור אולי או משהו מחוספס בגרון
אנונימית
אולי תנסי לגרגר מים בגרון
אנונימית
אז תשתי תה, ותנוחי, לפעמים זה סתם צינון, ביום ראשון תבדקי את זה, אין לך מה להילחץ עכשיו ולחשוב מה עם וכאלה.
פשוט תנסי להקל לעצמך על הכאב כמה שאפשר ובראשון תדעי בטוח מה זה
פשוט תנסי להקל לעצמך על הכאב כמה שאפשר ובראשון תדעי בטוח מה זה
באותו הנושא: