18 תשובות
לא
האמריקאית טובה
לא האופוריה ישראלית לא משתווה הם פשוט לא עושים את זה נכון
אשכרה? עשו אופוריה ישראלית בטוח זה מזעזע
אנונימית
האמריקאית יותר טובה אבל שווה לראות גם את הישראלית
אנונימית
א- את יודעת שאוםוריה הישראלית היא הראשונה ו האמריקאית זה גרסא אמריקאית הישראלית נכון? מביך❤^^
מביך שהישראלים יעשו תחרא הזה
אנונימית
אבל הישראלית זה המקורי^
האמריקאית זה מועתק
אנונימית
מה את טיפשה אומרים לך שישראלים עשו ראשונים^
אוקי הם עשו את זה ראשונים אז מה זה לא הופך את זה לפחות מביך
אנונימית
מה מביך בזה? אם זה לא היה קיים גם האמריקאית לא הייתה יוצאת והישראלית לא כזאת גרועה אני נהנתי לראות אותה
אנונימית
מה מביך בלעשןת סדרה
כל מה שהישראלים עושים לא טוב אני אנסה כולה אמרתי שזה לא נשמע וואו
אנונימית
כולה^
אנונימית
וואי אתם מביכים הגרסא הישראלית הייתה קודם
אנונימית
^^ מה? איך זה בדיוק מביך שהם עשו את הסדרה לפני? זה כזה מביך שהאמריקאים ראו רעיון לסדרה טובה מסדרה ישראלית והחליטו לעשות לזה גרסא משלהם..? יאללה דיי כבר לחפש את ישראל בקטנות, לא כל מה שהאמריקאים עושים צריך לשבח אותם. יש בישראל מלא תכנים מדהימים, אל תהיי מהוונאבי האלה שרוצים לעבור לחו''ל כי בישראל "פחות מגניב מאשר באמריקה".
אופוריה הישראלית היא חמודה, הרעיון מדהים, הביצוע גרוע, השחקנים על הפנים והעלילה לא מתקדמת לשום מקום והיא דיי יבשה וקצת עייף לסיים פרק. אבל הרעיון מקסים.
אבל ככה זה אצל סדרות ישראליות, רעיונות טובים יש בשפע הביצוע תמיד לקוי.
אבל בואו לא נשווה להפקות אמריקאיות עם כסף וזה.
אבל עדיין לדעתי אופוריה האמריקאית לוקחת ובגדול.
אנונימית
תודה רבה זאת לא רק אני
אנונימית