7 תשובות
שתימנים/פרסים הם קמצנים
(הם לא )
(הם לא )
אנונימי
תימנים קמצנים
מה שאני הכי הרבה שמעתי זה שבלונדניות לא חכמות או שבנות לא יודעות לנהוג וכן הלאה... מה שלא נכון בכלל ! יש ויש זה לאו דווקא בגלל צבע השיער או המין שלך
"בלונדיוניות מטומטמות"
שהומואים נשיים ולסביות גבריות
שרוסיות זונות
כל השמאלנים אוהבים ערבים ושונאים את ישראל
באותו הנושא: