2 תשובות
תקשיבי זה לא משהו שאת שולטת עליו, אלו רגשות הם באים והולכים זה לא בשליטה שלנו.

קרה לי מלא פעמים וגם יש בנות שהיו איתי שלהן קרה ולא הרגישו כמו בהתחלה.
זה טבעי וזה לא דבר חריג.
אין יותר רגשות כמו בהתחלה? תעברי להבא פשוט אין ממש מה לעשות
פשוט תלחמי על המערכת היחסים שלך!אל תוותרי עליו בריבים אם את באמת רוצה שזה יצליח כמו שהוא לא יוותר עלייך תמיד יש אפשרות לתקן דברים! הרבה אנשים כמוך נורא מצחיקים אותי, אתם מצפים שהמערכת היחסים שלכם תהיה נוצצת ושתישאר לנצח אבל אתם לא באמת מבינים שהדברים הקטנים בקשר הם אלה שיחזיקו את הקשר או יפרקו אותו.

זה למה אני אומר תאמינו למה שlil uzi אמר! don't fall in love when you young, its fake.