10 תשובות
תן כיף גם לי אין
זה מעלה !
למה זה מעלה? מה זה משנה שיש לו או אין לו אינסטגרם.

והכל טוב אחי לדעתי זה סתם שטויות בשביל עצמך אינסטגרם.
ההפך
אנונימית
מעלה מאוס. גם לי אין
מעלה
גם לי אין
לא זה מעלה
לא מוריד ולא מעלה
~I