14 תשובות
אולי זה משהו בך בכלל
אנונימית
אולי צירוף מקרים.
אולי לא מצאת מישהי שלטעמך, גם אני לרוב לא מסתדר עם נשים
אנונימי
שואל השאלה:
לא חושב שזה משהו בי. בנות כן נהנות משיחות איתי לפי מה שהן אומרות לי, ובכללי אני פשוט רואה שאני כן מצחיק אותן ומעניין אותן.
הקטע שזה לא הדדי וזה מה שמעצבן
לא חושב שזה משהו בי. בנות כן נהנות משיחות איתי לפי מה שהן אומרות לי, ובכללי אני פשוט רואה שאני כן מצחיק אותן ומעניין אותן.
הקטע שזה לא הדדי וזה מה שמעצבן
אנונימי
אולי אתה הומו?
שואל השאלה:
לא, אין פה קשר בכלל. לא אמרתי שאני לא נמשך לנשים. מדבר נטו על יחסי ידידות
לא, אין פה קשר בכלל. לא אמרתי שאני לא נמשך לנשים. מדבר נטו על יחסי ידידות
אנונימי
אולי אתה הומו
כי יש בנות ממש משעממות
שואל השאלה:
אנשים, אני בן אדם בוגר. אני לא נער בן 15 מבולבל מינית שלא יודע למי הוא נמשך. אני נמשך מינית לנשים, אני לא הומו, נקודה.
אנשים, אני בן אדם בוגר. אני לא נער בן 15 מבולבל מינית שלא יודע למי הוא נמשך. אני נמשך מינית לנשים, אני לא הומו, נקודה.
אנונימי
פשוט לא מצאת מישהי שמעוררת את תשומת ליבך, אחת עם תחומי עניין משותפים להעמיק בהם.
בסוף תמצא.
בסוף תמצא.
כנראה דיברת רק עם בחורות משעממות
פשוט אתה מבין יותר בנים.. בנים באמת יותר מעניינים ויש לי הרבה חברים בנים ויותר כיף לי איתם מאשר עם הבנות כי בנים יותר ישירים ומובנים ובנות ממש מסובכות וקשה איתן ואם תגיד מילה אחת לא נכונה או שהיא נכונה לדעתך אבל היא לא אהבה את זה אתה צריך לשבור את הראש שעות כדי להבין על מה היא התעצבנה ולחשוב על דרכים להתנצל למרות שאולי אתה לא באמת אשם והיא סתם מבלבלת את השכל... קיצר נשים הן עם קשה וכדי לתקשר איתן צריך להבין שיהיה לך מסובך ואתה צריך להיות מוכן לזה ולכל הבילבולי מוח שלהן (אומרת את זה כבת כי זאת האמת)
מה הקשר הומו חחח, רוב הבנים מעדיפים לדבר עם בנים אחרים השיחה יותר זורמת ויותר כיף סהכ.
זה תלוי איזה בנים ואיזה בנות^^
פגשתי כל כך הרבה בנים לא ישירים ומתוסבכים שהתנהגו בצורה שאמרת, זה לא נדיר בכלל
ואתה יודע כמה בנים שטחיים יש שכל השיחות איתם מתחילות ונגמרות ב''מה עושה'' ''מה אומרת'' ''שלחי תמונת מצב''?
כנראה שאתה מדבר עם בנות שאין לך שום דבר במשותף איתן או שאתה מסתובב במקומות עם אנשים כאלה
פגשתי כל כך הרבה בנים לא ישירים ומתוסבכים שהתנהגו בצורה שאמרת, זה לא נדיר בכלל
ואתה יודע כמה בנים שטחיים יש שכל השיחות איתם מתחילות ונגמרות ב''מה עושה'' ''מה אומרת'' ''שלחי תמונת מצב''?
כנראה שאתה מדבר עם בנות שאין לך שום דבר במשותף איתן או שאתה מסתובב במקומות עם אנשים כאלה
אנונימית
באותו הנושא: