11 תשובות
לא בבת מצווה אבל ביום הולדת תמיד
כן כי זרקו עליה כוס
אנונימית
לא
לא היה לי :)
לא חגגתי.. :/
אבל אני בכיתי בבר מצווה של אחי
אני בכיתי בבת מצווה של עצמי, מלצר ניסה לאנוס אותי בבת מצווה שלי.... וגם את שתי חברות שלי אז הזמנו משטרה ועכשיו הוא במעצר, אבל בקיצור, כן, בכיתי וגם חברות שלי...
אני שהקראתי את הדרשה
לא לא בכיתי אין לי רגשות
כל שנה ביום הולדת אני בוכה:/
לא בכיתי בבת מצווה עצמה, אבל ביום של הבת מצווה כן
שואל השאלה:
אני בכיתי בבר מצווה עצמה כי חברים שלי לא רקדו איתי והלכו באמצע והבריזו כדי ללכת לטיול