התחברות
הרשמה
עם אני כותבת תשובה לשאלה ואני עושה ניתוק מהמשתמש ונאמנים מוחקים לי את התשובה כי היא הייתה גסה זה יוריד לי אמינות?
28 באוגוסט 2020, 12:06
נאמני סטיפס
שאלה
אמינות
דירוג אמינות
3 תשובות
כן..
C
Caligula
כן
י
ילדה אקראית
שואל השאלה:
למרות שהתנתקתי מהמשתמש?
אנונימי
באותו הנושא:
רגע אם אני כותבת תשובות לשאלות של עצמי אני יכולה לתת לי פרחים?
מצוקה חברתית ונפשית - אני במצוקה נפשית וחברתית והשאלה ארוכה אז אני כותבת בתשובות.
אם אני כותבת תשובה לשאלה ואז עושה מענה אנונימי ושולחים לי פרח אני מקבלת אותו?
אם אני כותבת תשובה באנונימית ועושים לי פרח אני מקבלת אותו?
אם אני כותבת שאלה אנונימית ואז מנתקת מהמשתמש ואז רושמת משהו בתשובות, זה ירשום אותי בתור אנונימית ו/או בתור כותבת השאלה?
אם אני כותבת שאלה או תשובה ואני עושה את זה מאנונימי, נאמנים יכולים לראות מה המשתמש שלי?
יש לי שאלה ממש דחופה, אשמח לתשובות❤ (כותבת את השאלה למטה)
אם מישהי כותבת חחח ח כל איזה 3 הודעות (בד"כ ביחד לתשובה לשאלה כלשהי)
אם אני כותבת לשאלה ששאלתי תשובה לא קשורה יורידו לי נקודות אמינות?
אני כותבת שאלות שממש חשובות ואני צריכה עזרה ותשובות ואף אחד לא עונה לי למה?
אם אני כותבת תשובה לשאלה ורציתי לשים על אנונימי ושכחתי איך אפשר לשנות את זה לאנונימי אחרי שכבר העלתי את התשובה??