11 תשובות
תנסי להתחבר אליה יותר או לנסות להבין למה את חושבת ככה
שואל השאלה:
יש לנו מדריך בן שאני ממש מחוברת אליו אבל המדריכה היא איתנו חצי שבוע והוא גם ושאני איתה זה קשה כי אני לא מרגישה אהבה ממנה
זה לא אמור להפריע לך, אל תעשי לה בעיות ודברים כאלה אבל כל עוד זה לא פוגע בך או הורס לך משהו אז מה אכפת לך? שתשנא אותך, יש לך עוד חברות ושזה לא יהרוס לך את הכיף
אולי בגלל שהיא רק חצי שבוע אז יותר קשה לה להיפתח ולהתחבר לאנשים.
אצלי בפנימייה זה גם לקח לא מעט זמן עד שניהיה לנו קשר טוב עם המדריכים
אם היא איתכן רק חצי שבוע אז כנראה שהיא עדיין לא מרגישה בנוח להיפתח אליכן וכל זה, זה לא בטוח שנאה
שואל השאלה:
אני בכיתה ט אני שנתיים איתה כבר כיאלו יש לנו פעמיים שאנחנו כן ביחד יושבות עם עוד בנות אבל היא לא מתנהגת אליי כמו להן היא לא מפתחת איתי שיחות כמו איתן כל החופש היא לא שאלה מה שלומי פעם אחת אפילו
לא הבנתי את איתה שנתיים או חצי שבוע?
שואל השאלה:
היא לא רק חצי שבוע לא הסברתי טוב הם עושים משמרות זה קשה להסביר
שואל השאלה:
יש לנו שני מדריכים אני שנתיים בפנימייה והם עושים משמרות אז הז יוצא חצי היא איתנו חצי הוא ולפעמים הם ביחד
אז תנסי להתנהג אליה כמו ששאר הבנות מתנהגות אליה
אה
טוב תקשיבי בקיצור אם את מרגישה שהיא לא אוהבת אותך אז פשוט תנסי להתרחק ולנסות להכיר מדריכים אחרים ואל תתני לזה להרוס לך