23 תשובות
זה 4 כדורים יותר מרבין
מהה?? לא שמעתי על זה אבל אימלא, איזו גזענות!! באמת שאני עוד שנייה מתחילה לבכות.
מסכן.
פשוט מזעזע!
שואל השאלה:
לא יודעת אני רק הרגע שמעתי מאח שלי בגלל זה שאלתי
אנונימית
כן... חבל שזה המצב.
הוא ירה בו מחוץ לבית הלבן.
וזה לא היה שוטר, זה היה סוכן מהשירות החשאי.
לא, ואם זו הייתה אישה שחורה לא היו יורים בה, העיקר הנשים מתלוננות.
כן שמעתי, מזעזע כבר מתחיל להרגיש חלק מהשגרה פשוט עצוב
הוא לא ניסה לקחת סכין מהרכב הוא ניסה להוציא את הילדים שלו משם
^מצאו סכין ברכב שלו בצד ליד הידית הפנימית.

ובכל מקרה, אני לא חושבת שהיו צריכים לירות בו, לעצור אותו כן אבל אני לא בטוחה שזה קשור לגזענות פה
מה הקשר גם לי יש סכין ברכב יש לי גם אלת בייסבול ברכב אז בכל פעם שאני נכנס לרכב אני רוצה לרצוח מישהו
וואי כן מסכן עכשיו הוא נכה
הוא לא הלך לכלי נשק הוא הלך לרכב והשוטר לא ידע שהיה לו סכין
חוץ מזה היה נער לבן שיצא עם m16 מהבית והתחיל להוריד אנשים אף אחד לא ירה בו
מול 100 שוטרים
מתי זה קרה? כי זה לא.
בכל מקרה אם לא מצייתים להוראות שוטרים יורים בך זה קרה גם ללא שחורים
אנונימי
"מתי זה קרה? כי זה לא"
אני לא כמוך מדבר שטויות חסרי ביסוס חכה דקה תקבל סרטון
מחקו את הקטע של הירי עצמו מהמון מקומות אבל אתמול זה היה בחדשות והנה אחריי שהוא ירה בהם
https://www.google.com/amp/s/www.cbc.ca/amp/1.5700104
פה רואים את הייריה הראשונה ושומעים אחרייה
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/amp/world-us-canada-53917170
שואל השאלה:
hola^ מה אצה רוצה? אני אמרתי שהוא קורבן? אני בקושי יודעת מה היה שם בסהכ שאלתי אם שמעתם שירו בבן אדם. מה טכפת לי מהעבר הפלילי שלו? דיי לעצבן אותי לא אמרתי שזה גזענות וחא הצדקתי אף אחד
שאלתי שאלה אז תענה בפשטות
אנונימית
זה מזעזע
אבל זה לא קשור לגזענות
אנונימית
זאת לא גזענות
אם יורים במישהו כהה עור זה לא גזענות
רק על המחשבה שזאת גזענות אתם בעצמכם גזענים
צאחלה מסכימה איתך^
אנונימית
כע אחי זה היה בכל מקום
מזעזע ברמות