4 תשובות
לא ידעתי שאנשים לועגים לזה, לא מכירה כאלה שלא שמים במגן שלהם..
אני תמיד שמה במגן
מה הבעיה בזה
לא ידעתי בכלל שיש לעג
רני תמיד שמה במגן
זה הכי נוח
גם ליי, זה כלכך טיפשי.