54 תשובות
לא בהכרח
לא בהכרח
אבל לרוב
נגיד אני כן חחח
לא אתה אמרת שהיה קר
יש מצב שפשוט קר לה
אבל למי קר בקיץ?
לא תמיד.
לא תמיד
בדרך כלל...
שואל השאלה:
ואם היא גם לוקחת לי את הכובע צמר?
אנונימי
כנראה שהיא בעיניין שלך
^ שואל השאלה
בחיים לא ראיתי שנתנו למישהי
התשובה נשארת אותו הדבר
אולי פשוט קר לה.
אולי היא פשוט אוהבת את הריח של הבושם שלך.
אולי היא בקטע.
אין לדעת
בוא נשאל ככה, אתה בקטע שלה?
ממש לא בהכרח
אולי ואולי לא
זה אומר שקר לה
למה אתה מסתובב עם גקט וכובע צמר בחום הזה
עזוב את זה שזה מוזר שהיא לוקחת לך תכובע צמר ותזקט באוגוסט למה אתה איתם? אני מאמין שכן אם זה באוגוסט
שואל השאלה:
אני תמיד לוקח איתי ג'קט וכובע צמר למקרה שלבנות יהיה קר
אנונימי
^אתה בקטע של הילדה הזאת?
שואל השאלה:
כן לקחתי לה את החזיה כמו שהיא לקחה לי את הכובע. כדי לרמוז לה את זה
אנונימי
אה אוקיי בהצלחה
חחח איזה ספאם איכותי
אתה רציני שלקחת לה?
^^ נשבעת אחד הטובים שראיתי
זה נראהלי ספאם
כנכן כבר הבנו את זה
שואל השאלה:
לא לקחתי בכוח, ביקשתי ממנה פיקדון והיא זרמה והורידה את החזיה שלה ונתנה לי.
אנונימי
וואו אני בעוחה שזה מה שקרה
בכלל לא ספאם
שואל השאלה:
זה באמת לא ספאם מה ישלכן
אנונימי
^אתה בן אדם חכם, מחזקת את דבריך
שואל השאלה:
כן אחי תתחיל לבקש פיקדון, תעשה גם ריבית
אנונימי
רעיון מצוין
שואל השאלה:
אחי אתה משקשק אותה ואז כבר יוצא לה חלב חמאה
אנונימי
איכ נו מה לא הגזמת^
לא בהכרח.
הכל טוב איתכ
איתכם*?
אללה אחי יא שודד
^אני גם רוצה משהו, אם אני אביא חזיה למישהו מה הוא יביא לי?
אה טוב סגור
1. אני תמיד מחזירה דברים בזמן.
2.אני לא מסריחה זה הכל הג'קט שלך.
3. כובעים זה טוב
4. התחרטתי תמיד חם לי אני לא כמו הבנות האחרות שקר להן.
אני רוצה במקום זה המבורגר.
קודם כל, אני לא מסריחה בוא ותסניף אותי תראה שאתה טועה.
דבר שני אני לא כמו כל שאר הבנות לי תמיד חם לא קר.
דבר שלישי ואחרון תביא לי המבורגר יא קמצן מה כואב לך שאני רעבה להמבורגר?
תמיד חם לי סעמק
הג'קט המסריח שלך הכל בגללו
בכלל לא הרחת אותו זה ריח של שושנות וורדים.
אוי לי לא הרחת אותי בחייך וכבר יורד עליי :/
לא זה אומר שהיה לה קר
אם זה עכשיו והיא לובשת את הג'קט שלה קצת הייתי מייעצת לה לבדוק למה קר לה באוגוסט אבל אם זה בחורף בהתאם למזג אוויר והיא עם עוד בנים בקבוצה או מה שזה לא יהיה והיא בחרה ממך, כן היא כנראה בקטע שלך או מתעניינת בך
אני בוכהה השאלה הזאת הורידה לי תאקיו אבל גם עשתה לי חיים מעניינים:)