התחברות
הרשמה
יש פה אנשים שפוחדים להיות לבד בחושך בבית לבד חשוך או באיזור חשוך לבד?
28 באוגוסט 2020, 01:21
חושך
פחדים
לילה
2 תשובות
היי
פ
פטריק סטאר :~/
באזור חשוך כן אבל בבית לא זה נשמע קריפי אבל אני אוהבת לפחד אז אני תמיד בחושך:)
א
אין לי שם אבל ליזי
באותו הנושא:
רק אני לא מבינה אנשים שפוחדים מהמוות ?
יש כאן אנשים שמפחדים להיות מחוץ לבית לבד בחושך? (בלילה)?
עוד אנשים שפוחדים לכתוב פה שאלות בנוגע למישהו ספציפי או סיטואציה מסויימת עם מישהו
למה צוחקים בפייסבוק על ילדים שפוחדים מבלונים ?
יש פה עוד אנשים מוזרים כמוני שפוחדים מכפות רגליים ?
יש כאן עוד אנשים שפוחדים כמוני לעלות על המשקל?
לכל אלה שפוחדים מליצנים, יש לי כמה דרכים לגרום לכם לצחוק.
יש אנשים שפוחדים מרכבות? (לא הרים).
להיות בפלאפון או במחשב בחושך, מזיק לעיניים?
נכון אנשים מפחדים להיות לבד בחושך? אז בעיקרון הם מפחדים שהם לא לבד בחושך, יעני שמישהו עוקב אחריהם או משהו, מה אומרים?
מה עדיף יותר להיות עם הטלפון בשירותים או להיות עם הטלפון שלילה במיטה בחושך ?