5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימית
כן
מעטים
לא יצא לי לדבר עם מישהו יותר משיחה אחת פה
כולם פה זה שיחה של גג שעתיים גג
כן אפילו עברתי עם כמה לאינסטגרם
אנונימית