5 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימית
כן
מעטים
מעטים
לא יצא לי לדבר עם מישהו יותר משיחה אחת פה
כולם פה זה שיחה של גג שעתיים גג
כן אפילו עברתי עם כמה לאינסטגרם
אנונימית
באותו הנושא: