23 תשובות
אני איטית?
איך הממוצע יכול לעבור את ה100
איך הממוצע יכול לעבור את ה100
ממוצע בגרויות לא אמור לעבור את ה100
את אמורה להוסיף את כל הציונים של כל המקצועות יחד ולחלק במספר המקצועות
הציון המקסימלי הוא 100
לי יש ממוצע בגרויות 96, אני עדיין חושבת שיכלתי יותר אבל אני שמחה מאד מהציון הזה
את אמורה להוסיף את כל הציונים של כל המקצועות יחד ולחלק במספר המקצועות
הציון המקסימלי הוא 100
לי יש ממוצע בגרויות 96, אני עדיין חושבת שיכלתי יותר אבל אני שמחה מאד מהציון הזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוונת עם בונוסים
אני מתכוונת עם בונוסים
אנונימית
בעיקרון האוניברסיטה היחידה שראיתי שעוברת את ה115 היא העברית, וגם בה אפשר להתקבל עם הממוצע הזה ללא פסיכומטרי לתארים מסויימים. לדעתי 103+ זה טוב 110+ זה מצויין. לי משוער 105-106.
אגב למגיבים מעלי. ממוצע בגרות יבש מחושב על ידי חילוק של סכום הציונים במספר היחידות, זאת כבר לא תעודה יסודי/חטיבה, ליחידות בהחלט יש משמעות בחישוב הציון. בממוצע בגרות עם בונוסים פשוט מוסיפים בונוס לכל מקצוע(שמזוכה בכך), זה ההבדל
אגב למגיבים מעלי. ממוצע בגרות יבש מחושב על ידי חילוק של סכום הציונים במספר היחידות, זאת כבר לא תעודה יסודי/חטיבה, ליחידות בהחלט יש משמעות בחישוב הציון. בממוצע בגרות עם בונוסים פשוט מוסיפים בונוס לכל מקצוע(שמזוכה בכך), זה ההבדל
שואל השאלה:
הממוצע שלי 112.4 (אופס מדדתי עוד פעם ותיקנתי) ואני ממש מבואסת בגלל שהמחשבים 5 יחל דפק לי את הממוצעע אוף
הממוצע שלי 112.4 (אופס מדדתי עוד פעם ותיקנתי) ואני ממש מבואסת בגלל שהמחשבים 5 יחל דפק לי את הממוצעע אוף
אנונימית
במקסימום אם זה רק זה תמיד אפשר לשפר/לעשות הרחבה אחרת. מה שבטוח שלי יש לשפר יותר ממך חח
^אצלי לשון בכיף מוריד נקודה. אגב הממוצע הזה חושב באוניברסיטה העברית? אם כן זה מדד יחסית גרוע, כי הם מעיפים תנך וספרות ושילובם. גם לי יש שם 111
שואל השאלה:
מדדתי בטכניון את הממוצע
שנייה
מדדתי בטכניון את הממוצע
שנייה
אנונימית
טכניון זה אחלה, אבל הכי קשוחים הם תל אביב, הם נותנים פחות בונוסים מהטכניון, עדיף לך הכי שם. תל אביב יתן לך אנידקציה טובה יותר לשאר מוסדות ההשכלה
שואל השאלה:
זה לא משנה כי כבר התקבלתי לעברית (עוד חודשיים מתחילה 0-0) אבל אני מתעצבנת מהממוצע המסריח חח
זה לא משנה כי כבר התקבלתי לעברית (עוד חודשיים מתחילה 0-0) אבל אני מתעצבנת מהממוצע המסריח חח
אנונימית
באמת חחח. התעודת בגרות כבר לא רלוונטית אפילו בישבילך, מה הטעם להמשיך להתעסק עם הממוצע. תאמיני לי התואר יעסיק אותך מאוד בקטע הזה
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה פשוט נורא מעצבן אותי. נורא. אני מחשבת בטכניון ולפי המחשבון שלהם אם הייתי מקבלת ציון טוב במחשבים היה לי ממוצע של 118.4
אבל במקום זה נכשלתי קשות ויש לי 112.4 :/
למהה
אני יודעת אבל זה פשוט נורא מעצבן אותי. נורא. אני מחשבת בטכניון ולפי המחשבון שלהם אם הייתי מקבלת ציון טוב במחשבים היה לי ממוצע של 118.4
אבל במקום זה נכשלתי קשות ויש לי 112.4 :/
למהה
אנונימית
את יודעת את כמו האנשים האלה שמקבלים 99 ואומרים למה לא 100 חחח. תגידי לפחות תודה שלא עשית השנה מחשבים, הלוואי עלי לעשות את שנה שעברה או 2018
שואל השאלה:
עשיתי השנה אני בת 18 אני פטורה פשוט מצבא בגלל מחלה כרונית אז אני הולכת ישר לאוניברסיטה
עשיתי השנה אני בת 18 אני פטורה פשוט מצבא בגלל מחלה כרונית אז אני הולכת ישר לאוניברסיטה
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע הוא כזה אני עשיתי תיכון ובגרויות בחול (ap tests) בגלל זה מחשבים משפיע לי ככ הרבה על הציון
חזרתי לפני חודש וחצי לארץ ונרשמתי לעברית והתקבלתי
זהו בערך
הקטע הוא כזה אני עשיתי תיכון ובגרויות בחול (ap tests) בגלל זה מחשבים משפיע לי ככ הרבה על הציון
חזרתי לפני חודש וחצי לארץ ונרשמתי לעברית והתקבלתי
זהו בערך
אנונימית
שואל השאלה:
טוב אני מניחה שאני יכולה לשים את הממוצע בגרויות מאחורי. מבאס פשוט חח נו המחשבים דפק אותי
טוב אני מניחה שאני יכולה לשים את הממוצע בגרויות מאחורי. מבאס פשוט חח נו המחשבים דפק אותי
אנונימית
מחשבים הכי אהוב עלי, הייתי מתחלף איתך בכל יום, רק בארץ דוחפים לי מחשבת, תנך וספרות
אני שונא את המערכת בגרויות שלנו, יש יותר מדי פשוט!
בכל מקרה, בהצלחה בתואר!
שואל השאלה:
אני דווקא הייתי מעדיפה לעשות בגרויות בישראל חח. נגיד בשביל הטכניון קבלה לתלמידים מאמריקה, חייבים לעשות מתמט 5 יחל בציון 80+.
חייבים עוד שני מקצועות מהמקצועות הבאים: מחשבים, פיזיקה, כימיה וביולוגיה. (הכל ברמה של 5 יחידות וחייבים עם ציון מעל 80)
ועוד איזה 2 מקצועות שרוצים של 5 יחל עם ציון 65+.
עכשיו הבעיה החמודה היא שמקצוע שעושים לא מתוך ה5 ההם לא נותן שום בונוס. ה100 ב5 יחל פסיכולוגיה שעשיתי נשאר 100. לכן אם רוצים ממוצע ווב חייבים תכלס לבחור לפחות 4 מתוך ה5 מקצועות שהם נותנים עליהם בונוסים.
קיצור אז מה את מעדיפה ללמוד הרבה מקצועות חרא או להיות חייבת ללמוד מתמט, פיזיקה, מחשבים וביולוגיה ברמה של 5 יחידות ולהוציא מעל 80 בכולם?
ודרך אגב בזמן הבגרויות בחול? אין חופש. הבצפר ממשיך. המבחנים והעבודות והשיעורי בית ממשיכים.
כל הבגרויות עושים תוך שבועיים. יצא לי פעם אחת שהיו לי 2 בגרויות באותו היום. היה לי משהו כזה השנה:
2 בגרויות בשני, בגרות ברביעי, בגרות בחמישי, בגרות בשישי, בגרות בשני ובגרות בשלישי. תוך שבועיים. בזמן בצפר. לפחןת השנה היה למידה מרחוק אז היה פחות קשה משנה שעברה שהייתה לי עבודה ענקית להגשה יום אחרי הבגרויות
אני דווקא הייתי מעדיפה לעשות בגרויות בישראל חח. נגיד בשביל הטכניון קבלה לתלמידים מאמריקה, חייבים לעשות מתמט 5 יחל בציון 80+.
חייבים עוד שני מקצועות מהמקצועות הבאים: מחשבים, פיזיקה, כימיה וביולוגיה. (הכל ברמה של 5 יחידות וחייבים עם ציון מעל 80)
ועוד איזה 2 מקצועות שרוצים של 5 יחל עם ציון 65+.
עכשיו הבעיה החמודה היא שמקצוע שעושים לא מתוך ה5 ההם לא נותן שום בונוס. ה100 ב5 יחל פסיכולוגיה שעשיתי נשאר 100. לכן אם רוצים ממוצע ווב חייבים תכלס לבחור לפחות 4 מתוך ה5 מקצועות שהם נותנים עליהם בונוסים.
קיצור אז מה את מעדיפה ללמוד הרבה מקצועות חרא או להיות חייבת ללמוד מתמט, פיזיקה, מחשבים וביולוגיה ברמה של 5 יחידות ולהוציא מעל 80 בכולם?
ודרך אגב בזמן הבגרויות בחול? אין חופש. הבצפר ממשיך. המבחנים והעבודות והשיעורי בית ממשיכים.
כל הבגרויות עושים תוך שבועיים. יצא לי פעם אחת שהיו לי 2 בגרויות באותו היום. היה לי משהו כזה השנה:
2 בגרויות בשני, בגרות ברביעי, בגרות בחמישי, בגרות בשישי, בגרות בשני ובגרות בשלישי. תוך שבועיים. בזמן בצפר. לפחןת השנה היה למידה מרחוק אז היה פחות קשה משנה שעברה שהייתה לי עבודה ענקית להגשה יום אחרי הבגרויות
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה. אני לחוצה מחץ כי אני כרגע גרה בחיפה והעברית היא לא בחיפה (מן הסתם חח) אני אגור במעונות בירושליים אבל וואיי אני לחוצה.
ותודה. אני לחוצה מחץ כי אני כרגע גרה בחיפה והעברית היא לא בחיפה (מן הסתם חח) אני אגור במעונות בירושליים אבל וואיי אני לחוצה.
אנונימית
הכל יהיה טוב, הרבה סטודנטים כמוך גרים במעונות, לדעתי דווקא תהיה לך חוויה חדשה
שואל השאלה:
כן. כתבתי שאני רוצה אנשים שקטים ושומרי שבת איתי בדירה xd
אני לא רוצה שיעשו לי מסיבות ורעש אני רצינית בלימודים חח
כן. כתבתי שאני רוצה אנשים שקטים ושומרי שבת איתי בדירה xd
אני לא רוצה שיעשו לי מסיבות ורעש אני רצינית בלימודים חח
אנונימית
באותו הנושא: