6 תשובות
לא, צריך ללמד את הכלב לעשות צרכים בחוץ, גם לי יש גור בן 8 חודשים ובהתחלה היה קשה מאוד איתו אבל הוא התרגל לצאת ולמד להכיר את הרחוב וכל מה שיש בו
שואל השאלה:
איך עשית את זה?
למשוך אותו אני לא מסוגלת ואני מנסה לתת לו בעיטות עדינו בתחת עם היד שיזוז ראבל זה בקושי עובד לשנייה.
זה שיצו זה סוג מאוד עצלן יחסית לגור, הוא נשכב לפעמים על הרחוב אחרי שהתחיל טיפה ללכת
אנונימית
צריך למשוך משיכות קצרות וחדות
וואו, את רציני לא הוצאת אותו עד גיל חצי שנה???
נסי אולי לפתות אותו החוצה עם שביל ממתקים. או שתקחי אותו החוצה על הידיים, תתרחקי מהבית איזה 200 מטרים איתו על הידיים, ואז תורידי אותו.
תרימי אותו החוצה ותזרקי לו אולי כדור שם
באותו הנושא: