לפני שתקראו, לקח לי זמן לחשוב על זה. אני מלא זמן רציתי לכתוב ספר, ועד שמצאתי עלילה והתחלה לפרק הראשון (שאני מקווה שהוא טוב) אני אשמח אם לא תקחו חלק מהרעיון לספר שלכם או משהו.. לא בקטע רע כן? אבל אף אחד פשוט לא היה רוצה שיעתיקו קטע או עלילה דומה מהספר שלו. _ אז ניסיתי להתחיל את הספר.. יש עלילה ותקציר. אני אסביר בקצרה את העלילה; מסופר בעצם על נער שקוראים לו מייק, הוא חיי לבד כי משפחתו עזבה אותו בגיל 18, מה שאומר שהוא נשאר בלי כלום. הוא כל הזמן עבר בין עבודות וחיפש דרכים להשיג כסף, כל יום הוא היה יורד לבר הסמוך לביתו והכל היה כרגיל עד שיום אחד משהו השתנה.. _ והנה ביינתים מה שכתבתי (בתור הפרק הראשון):
"אמא! אבא! אל תעזבו אותי!" "אנחנו עושים את זה לטובתך מייק." "א-אבל"- התעוררתי ברגע ששמעתי את השעון המעורר שלי מצלצל, הוא לא היה מוכן להפסיק עד שזרקתי אותו. עוד יום לא מוצלח? עוד יום לא מוצלח. אמרתי לעצמי וקמתי מהמיטה הולך לשירותים ומסתכל עליי במראה.. נזכר בכל מה שעברתי.. ואני עדיין חיי? אני עדיין בסדר? טוב, למה שמישהו שהמשפחה שלו עזבה אותו ועברה לגור במדינה אחרת לא יהיה בסדר? שקל הם לא השאירו לי, שקל. הייתי צריך להשיג כסף לבד. אבל זה כבר עבר.. זה היה פעם.. היום אני כבר בן 20, שנתיים אחרי המקרה. שנתיים אחרי מה ששינה לי את החיים. אומנם עדיין לא מצאתי עבודה קבועה אבל אני מרוויח לא רע בתור מלצר- מה שמזכיר לי, אני שוב מאחר! אתה בחיים לא תלמד מהטעויות שלך אה מייק? __ זה ביינתים מה שכתבתי (כמובן שאני אשנה את זה אם צריך, אני אוסיף ואחסיר פרטים וכל מה שיעזור לשפר את הספר..) עכשיו כשאני קוראת את זה בפעם השנייה זה לא נראה לי כל כך טוב.. אני אשמח שתענו דוגרי ותעזרו לי לשפר את הכתיבה שלי. בכל זאת.. ספר ראשון. פעם ראשונה אני כותבת ספר. אני לא מאה בזה ויש במה להשתפר. אם תכתבו "לא התחברתי" אני לא אפגע, כי האמת שגם אני מרגישה שזה לא כלכך טוב ומעניין את כולם, זה למה אני מבקשת עזרה. אם לא התחברתם או משהו כזה, בבקשה תכתבו את הסיבה. ומה כדאי לי לשפר. ברור שלכולם יש טעם אחר, אבל אני ארצה לשמוע כמה דעות. אשמח לטיפים:)
חחח וואו אני מרגישה שאני מביכה את עצמי קצת-
27 באוגוסט 2020, 22:25
תשובה אחת
ממליצה לכתוב את זה לא בגוף ראשון אלא בגוף שני. בתור התחלה ניראה ממש טוב!!