3 תשובות
תלכי לדיאטנית עם ההורים, רצוי להיוועץ בגורם מקצועי. היא תבנה לך תפריט ביחד איתך
היי
קודם כל המשקל שלך זה משקל מצוין!!
אני לא חושבת שצריך לך לרדת במשקל אבל בכל זאת תעשי יותר פעילות ספורטיבית(ריצה, כושר וכו)
לי אישית זה עזר;))
את לא צריכה לרדת במשקל
אבל אם באלך גוף יותר מעוצב אז תתחילי להתאמן יש ביוטיוב מלא תרגילים לחיטוב הבטן,הישבן
לגביי האכול אפשר להתחיל לאכול בריא אבל לא להוריד בכמויות ולא להימנע לגמריי מדברים מתוקים טעימים מדי פעם