5 תשובות
גם אני:(
אני מרגיש ככה מעונה 6, לכן פרשתי.
שואל השאלה:
אני משחק מעונה 2 והמשחק תמיד היה לי כיף אבל המשחק עכשיו מרגיש לי כמו פרסומת למארוול וזה ממש מפריע לי.
איפה הבאטל פאסים המקוריים שלהם? אהבתי יותר את הסקינים המקוריים שלהם הם כבר לא מקשיבים לקהילה שלהם
אני משחק מעונה 2 והמשחק תמיד היה לי כיף אבל המשחק עכשיו מרגיש לי כמו פרסומת למארוול וזה ממש מפריע לי.
איפה הבאטל פאסים המקוריים שלהם? אהבתי יותר את הסקינים המקוריים שלהם הם כבר לא מקשיבים לקהילה שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
מפריע לי גם שהמטא זה ספריי אנד פריי
מפריע לי גם שהמטא זה ספריי אנד פריי
אנונימי
נכון.