5 תשובות
מקווה שעזרתי
תשני עם מאוורר או מזגן
אני יודעת שאם אוכלים גיר עולה החום.
תעשי מה שאני עושה וזה עובד כמו קסם: תתעוררי ב-3 בבוקר תשני על הריצפה בלי שמיכה ואולי כרית תכווני אליך מאוורר או מזגן מה שיש לך בבית ושימי בצל על העיניים תאמיני לי את תהיה מצוננת מאוד והעיניים יהיו אדומות כל-כך שאין סיכוי שלא ישאירו אותך בבית אהה... ותשתפי טיפ טיפה את העיניים כדי שלא יריחו ממש את הבצל.
חחח אממ להתפלל (?)