5 תשובות
כי למה לא?
שואל השאלה:
אוף- הלוואי שזה ככה עבד
שואל השאלה:
הוא הולך לדבר אם המנהלת :(
סיבה למה לא- כי את צריכה להקשיב בשיעורי לשון ולדעת מתי לרשום עם ולא אם
אממ אולי תגידי לו שאת צריכה את הטלפון ללימודים(למשימות וכו)