5 תשובות
את צריכה להתחיל חפיסה עם היום הראשון של המחזור, ולא לעשות הפסקה בין חפיסות אם לא צריך
עברו כבר 3 ימים, אז זה לא טוב שתתחילי עכשיו חפיסה.
שואל השאלה:
אין לי גלולות דמה.
לפי מה שאני יודעת אני צריכה לסיים חפיסה וברגע שאני מסיימת אותה להתחיל חדשה בדיוק שבוע אחריי. ככה שאני אמורה להתחיל חדשה ביום שני, אבל אני שואלת כמה זה נורא אם אתחיל חדשה עכשיו ולא בשני
אנונימית
הבנתי. אז לא, אל תתחילי חדשה עכשיו. תתחילי ביום שני כמו שצריך
אם את רוצה לעכב את המחזור הבא (ולא הנוכחי) אז תמשיכי לקחת עוד חפיסה ישר אחרי שאת מסיימת את החפיסה הבאה, בלי ההפסקה של שבוע
שואל השאלה:
אוף זה כזה נורא אם אתחיל עכשיו?
אנונימית
כן. אל תשחקי עם ההורמונים בגוף שלך. תתחילי רגיל ביום שני