6 תשובות
כי את אוהבת אותו מין הסתם
כי ככה רוב הבנות וזה נורמלי זה פחד לאבד או במילים אחרות קנאות וזה טוב בזוגיות כי זה מראה שאכפת לך ממנו וממכם אבל את צריכה לסמוך עליו
כי את אוהבת אותו ומפחדת שהוא ימצא מישהי טובה יותר או משהו כזה
שואל השאלה:
כל הבנות שהוא עוקב אחריהן יפות רצח והן ידידות שלו מהצבא מי אני לעומתן?
אנונימית
אם הוא איתך ולא איתן זה כבר אומר משהו. אפילו שלדעתי את יפה לא פחות
כי את אוהבת אותו ומקנאה בו זה חמוד
באותו הנושא: