7 תשובות
תשלחי הודעה אני אנסה לעזור
את לא אכזבה נשמה
נשמע שעברת משהו קשה בחיים שלך וזה ממש עצוב לשמוע על זה. אבל אל תתייאשי זה יעבור לך אחרי הטיפול שלך.
לפריקה - אני תמיד בפרטי
שואל השאלה:
מעדיפה להשאר מאנונימית

:(
אנונימית
סבבה
אבל אולי תעברי פסיכולוגית? אולי הטיפול שלה לא טוב בגלל שמדובר בה ספציפית
אבל אני רוצה לספר לך גם ומה עשיתי ועדיף בפרטי חח
שואל השאלה:
אני לא יכולה לעבור, היא ממש טובה
היא עזרה לי עם מה שהיה לי מיקודם, פשוט לוקח זמן..
:(
אנונימית
אז תני לזמן לעשות את שלו
זה יעבור בסוף אל תדאגי
ואת לא אכזבה!! אל תאשימי את עצמך במשהו שלא קשור אלייך