4 תשובות
ברור שצריך
אנונימית
כן לפעמים יש על זה שאלה בבגרות וזה שאלת מתנה
כן כן, זה הנושא הכי כיפי, את רק צריכה לגזור את הפונקציה כמו שצריך וסיימת.
בהחלט, זאת לדעתי גם השאלה הכי קלה במבחן ואין כזה הרבה מה ללמוד בזה.
בהחלט שווה ללמוד את זה, זאת שאלה באמת מתנה במבחן. ואני לא בטוח אם זה נכון אבל שמעתי ששבעיות קיצון אם את רק מגיעה לפונקציית המטרה הנכונה את מקבלת 70% מהניקוד של השאלה, כלומר אם נגיד תהיה לך טעות בגזירה או דברים כאלה אז לא יוריד כזה הרבה, בהחלט עדיף לדעתי להשקיע בזה ואני אישית כמעט תמיד בוחר בזה