תשובה אחת
את יכולה לעבור בגרות בלי מגמה אבל מצד שני עדיף לך לסבול וללמוד משהו שאת לא אוהבת והיא תעלה לך את הממוצע בגרות מאשר לא לעשות מגמה ואז זה יוריד לך הרבה מהכיתה שלי לא עשו מגמה שהם אוהבים כי אצלנו יש 4 מגמות
SR4