התחברות הרשמה

אסון התאומים קרה ב9/11 או ב 11/9 (לפי תאריך ישראלי)?

27 באוגוסט 2020, 16:19
מגדלי התאומיםאסונות    
6 תשובות
9/11
מה זה תאריך ישראלי חחח
אה הבנתי אז איך שאנחנו כותבים זה 11/9
מ
מישהו שמן
11.9
y
your girl :)
11.9
ב
בלארג
11.9 על ידי האמריקאים
Ben
11 בספטמבר.
11/9
T
The procrastinator
11.9
11 בספטמבר
M
MyNameIsAriel
באותו הנושא:
אסון התאומים..
מה קרה באסון התאומים?
אתם חושבים שאסון התאומים זה האסון הכי גדול ונוראי שהעולם חווה?
רק אני או שאסון התאומים ב9.11 ואסון התאומות ב1.11?
כמה אנשים מתו באסון התאומים?
אם לא היו ערבים אסון התאומים לא היה קורה?
היום אסון התאומים נכון?
היום לפני 18 שנה: אסון התאומים
תנו לי אירועים היסטוריים, כמו אסון התאומים ומלחמות, תודה:)
היום לפני 17 שנה: אסון התאומים
למה המספר של המשטרה זה 911? ובדיוק בתאריך הזה היה אסון התאומים?