7 תשובות
אז מה? את יכולה לקנות את זה גם אם את רוצה..
אני גם הייתי כועסת, אבל אני חושבת שזה לא אומר משהו על החברות שלכן.
היא כנראה ראתה את הנעל הזאת בפעם הראשונה ממך וחשבה שזה יפה אז קנתה.
אין טעם לריב איתה על זה.
תקני גם את זה לא משנה שגם היא קנתה
אני ממש מבינה אותך, זה קרה גם לי.
תגידי לה שזה הפריע לך.
זה לא משהו ששווה לריב עליו.
שואל השאלה:
אבל הקטע הוא שהיא לא אמרה שהיא רוצה את זה והיא ידעה כמה שאני רוצה את זה.
זה אומר שאת אגואיסטית
אנונימית
זה שאת רוצה משהו וגם היא לא אומר שאסור לה לקנות את זה..
באותו הנושא: