11 תשובות
וואו מהמם!!
חביב.
טעון שיפור
או מייד גאד אם ילד בן 5 לא צייר את זה זה פשוט מכוער
אנשים לא יזיק לפרגן קצת
10/10
ואו פשוט ואו
^וואי פה זה באמת יפה
הציור השני מדהים
הראשון דיי נמוך, אבל לא נורא, זה גם תלוי בגיל שלך
השני קצת יותר טוב
השני קצת יותר טוב
באותו הנושא: