2 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
תגידי לה פשוט שאת מרגישה לא טוב, בכל מקרה זה היום הולדת שלך (:
לא שלה אז אני מאמינה שהיא תבין שאת לא עושה את זה כי את לא רוצה להיפגש איתה ואת באמת חולה.
תרגישי טוב (: