7 תשובות
כי זה ה"קטע שלנו", זה כמו שבן יעשה אימוג'י של ליצן...
זה פשוט לא מסתדר
זה פשוט לא מסתדר
כי הם רוצים את אותה בחורה אז לא אוהבים שהן מתייחסות אליהם בתור אחים כי זה פרינדזון
^מה הקשר?
זה פשוט מרגיש מוזר ולא קשור
זה פשוט מרגיש מוזר ולא קשור
אני מסכים אם הפרופסור זה כאילו מראה שאת ממש לא בעיניין נגיד לא אכפת לי שידידה שלי תקרא לי אחי אבל מישהי שאני רוצה שתגיד לי ככה? שתבלע אותי האדמה
אם מישהי כותבת לי אחי אני כותב לה אחי בחזרה בשביל שתבין תכאב
^^^ לך זה ככה אבל הרוב לא רוצים את זה כדי שיהיה להם עדיין סיכוי עם אותה בת
היא ידידה שלי כאילו אני לא רוצה אותה היא כמו חבר שלי רק בנקבה חחח
באותו הנושא: