16 תשובות
לא יודעת אני בלחץ!!!
יש לי מפגש מחר!
יש לי מפגש מחר!
בדרך כלל הם עושים סבב שמות ואז שואלים כל אחד כמה שאלות למשל אם יש לך חיות מחמד כל מיני סוגי שאלות מהסוג הזה כדי שהתלמידים והמורה יכירו אחד את השני יותר טוב והם יעשו לכם כמה פעילויות מגבשות ככה לי לפחות זה היה (אני לא ממש זוכרת כי זה היה לי לפני שנתיים אבל זה מה שאני זוכרת שעשו לי)
שואל השאלה:
גם לי!!!
גם לי!!!
אנונימית
אתה והמורה כזה מדברים עליך אתה יודע כמו שיחה אישית כזאת עם מורה....
וזהו אין יותר מדי ממה שאני יודעת וכנראה תדע את מספר הכיתה שלך
וזהו אין יותר מדי ממה שאני יודעת וכנראה תדע את מספר הכיתה שלך
לאיזה חטיבה אתה עולה?
שואל השאלה:
ליג
ליג
אנונימית
אהה וואי בהצלחה
ל ג'???
שואל השאלה:
יצחק נבון חח
יצחק נבון חח
אנונימית
תכתבי לי בפרטי רגע
איכ בהצלחה להם במפגש
זה היה סיוט איכ
זה היה סיוט איכ
אמאלה יצחק נבון באר שבע?
אני בשוק
שואל השאלה:
ראשלצ
ראשלצ
אנונימית
אה
יש לך מזל אני מת
יש לך מזל אני מת
שואל השאלה:
לא הבנתיי
לא הבנתיי
אנונימית
באותו הנושא: