16 תשובות
לא יודעת אני בלחץ!!!
יש לי מפגש מחר!
בדרך כלל הם עושים סבב שמות ואז שואלים כל אחד כמה שאלות למשל אם יש לך חיות מחמד כל מיני סוגי שאלות מהסוג הזה כדי שהתלמידים והמורה יכירו אחד את השני יותר טוב והם יעשו לכם כמה פעילויות מגבשות ככה לי לפחות זה היה (אני לא ממש זוכרת כי זה היה לי לפני שנתיים אבל זה מה שאני זוכרת שעשו לי)
שואל השאלה:
גם לי!!!
אנונימית
אתה והמורה כזה מדברים עליך אתה יודע כמו שיחה אישית כזאת עם מורה....
וזהו אין יותר מדי ממה שאני יודעת וכנראה תדע את מספר הכיתה שלך
לאיזה חטיבה אתה עולה?
שואל השאלה:
ליג
אנונימית
אהה וואי בהצלחה
ל ג'???
שואל השאלה:
יצחק נבון חח
אנונימית
תכתבי לי בפרטי רגע
איכ בהצלחה להם במפגש
זה היה סיוט איכ
אמאלה יצחק נבון באר שבע?
שואל השאלה:
ראשלצ
אנונימית
אה
יש לך מזל אני מת
שואל השאלה:
לא הבנתיי
אנונימית